A.G

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 329
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

چه نظری در باره ی این دارین ؟؟؟؟

تجاوز 50 روزه افغانی ها به یک دختر 17 ساله ایرانی

afghan تجاوز 50 روزه افغانی ها به یک دختر 17 ساله ایرانی

 

یک‌ دختر 17 ساله‌ ایرانی‌ که‌ از عقب ماندگی ذهنی رنج میبرده 50 روز قبل‌ توسط‌ دو مرد افغانی‌ در خیابان‌ افسریه‌ تهران‌ ربوده‌ شده‌ بود. از سوی‌ تعداد زیادی‌ از کارگران‌ افغانی‌ وحشیانه‌ مورد تجاوز قرار گرفت‌ و سپس‌ این‌ دختر ستمدیده‌ و بی‌پناه‌ را در مدت‌ 50 روز به‌ دیگر مردان‌ افغانی‌ اجاره‌ می‌دادند.

مادر این‌ دختر که‌ دیروز در شعبه‌ چهارم‌ دادیاری‌ دادسرای‌ جنایی‌ تهران‌ حاضر شده‌ بود، گفت‌: «چند روز قبل‌ از این‌ حادثه برادرم‌ در شهرستان‌ فوت‌ کرد و من‌ مجبور شدم‌ به‌ شهرستان‌ بروم‌، به‌ همین‌ خاطر دخترم‌ زهرا را که‌ کمی‌ عقب‌افتادگی‌ ذهنی‌ دارد، به‌ یکی‌ از اقوام‌ نزدیک‌ سپردم‌ ولی‌ روز دهم‌ تیرماه‌ حدود ساعت‌ سه‌ بعدازظهر زهرا برای‌ خرید پفک‌ از خانه‌ خارج‌ شد و دیگر برنگشت‌. وقتی‌ به‌ من‌ خبر دادند بلافاصله‌ به‌ تهران‌ برگشتم‌ و از پلیس‌ درخواست‌ کمک‌ کردم»‌.

...................................................


ادامه مطلب
نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:تجاوز 50 روزه افغانی ها به یک دختر 17 ساله ایرانی , چه نظری در باره ی این دارین ؟؟؟؟ ,, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

فواید کشمش
انگور خشک شده که همه به نام کشمش مي شناسند، قرن ها پيش به وجود آمده است... کشمش در ايران و مصر در 2000 سال قبل از ميلاد، توليد شده بود.  

1- کشمش، ميوه خشک مغذي است و مانند ديگر خشکبارها در تمام سال يافت مي شود. يک غذاي پر انرژي، کم چرب و کم سديم مي باشد. بنابراين براي افرادي که رژيم هاي کم سديم را بايد رعايت کنند، خوردن کشمش بسيار مفيد مي باشد.
   

..................................................................



ادامه مطلب
نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:فواید کشمش, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

پاسخ های جالب یک فیزیکدان

 پاسخ های جالب یک فیزیکدان

 

«توضیح دهید که چگونه می توان با استفاده از یک فشارسنج ، ارتفاع یک آسمان خراش را اندازه گرفت ؟»
سوال بالا یکی از سوالات امتحان فیزیک در دانشگاه کپنهاگ بود . یکی از دانشجویان چنین پاسخ داد :« به فشارسنج یک نخ بلند می بندیم . سپس فشارسنج را از بالای آسمان خراش طوری آویزان می کنیم که سرش به زمین بخورد . ارتفاع ساختمان مورد نظر برابر با طول طناب به اضافه طول فشارسنج خواهد بود ! »
پاسخ بالا چنان مسخره به نظر می آید که مصحح بدون تامل دانشجو را مردود اعلام کرد . ولی دانشجو اصرار داشت که پاسخ او کاملا درست است و درخواست تجدید نظر در نمره ی خود کرد . یکی از اساتید دانشگاه به عنوان قاضی تعیین شد و قرار شد که تصمیم نهایی را او بگیرد . نظر قاضی این بود که پاسخ دانشجو در واقع درست است ؛ ولی نشان گر هیچ گونه دانشی نسبت به اصول علم فیزیک نیست . سپس تصمیم گرفته شد که دانشجو احضار شود و در طی فرصتی شش دقیقه ای ، پاسخی شفاهی ارائه دهد که نشان گر حداقل آشنایی او با اصول علم فیزیک باشد . دانشجو در پنج دقیقه ی اول ساکت نشسته بود و فکر می کرد قاضی به او یادآوری کرد که زمان تعیین شده در حال اتمام است . دانشجو گفت که چندین روش به ذهنش رسیده ، ولی نمی تواند تصمیم گیری کند که کدام یک بهتر است . قاضی به او گفت که عجله کند ؛ دانشجو پاسخ داد : «روش اول این است که فشارسنج را از بالای آسمان خراش رها کنیم و مدت زمانی که طول می کشد به زمین برسد را اندازه گیری کنیم . ارتفاع ساختمان را می توان با استفاده از این مدت زمان و فرمولی که روی کاغذ نوشته ام محاسبه کرد.»«به فشارسنج یک نخ بلند می بندیم.سپس فشار سنج را از بالای آسمان خراش طوری آویزان می کنیم که سرش به زمین بخورد . ارتفاع ساختمان مورد نظر برابر با طول طناب به اضافه طول فشارسنج خواهد بود !» دانشجو بلافاصله افزود :« ولی من این روش را پیشنهاد نمی کنم ؛ چون ممکن است فشارسنج خراب شود . روش دیگر این است که اگر خورشید می تابد طول فشارسنج را اندازه بگیریم ؛ سپس طول سایه ی فشارسنج را اندازه گیری کنیم و آنگاه طول سایه ی ساختمان را اندازه بگیریم . با استفاده از نتایج و یک نسبت هندسی ساده می توان ارتفاع ساختمان را اندازه گیری کرد . رابطه این روش را نیز روی کاغذ نوشته ام .» « ولی اگر بخواهیم با روشی علمی تر ساختمان را اندازه بگیریم ، می توانیم یک ریسمان کوتاه را به انتهای فشارسنج ببندیم و آن را مانند آونگ ابتدا در سطح زمین و سپس پشت بام آسمان خراش به نوسان درآوریم . سپس ارتفاع ساختمان را با استفاده از تفاضل نیروی گرانش دو سطح به دست آوریم . من رابطه های مربوط به این روش را که بسیار طولانی و پیچیده اند ، در این کاغذ نوشته ام . » « آها ! یک روش دیگر که چندان هم بد نیست : اگر آسمان خراش پله ی اضطراری داشته باشد ، می توانیم با استفاده از فشارسنج ، سطح بیرونی آن را علامت گذاری کرده و بالا برویم و سپس با استفاده از تعداد نشانه ها و طول فشارسنج ارتفاع ساختمان را به دست آوریم!» «ولی اگر شما خیلی سرسختانه دوست داشته باشید که از خواص مخصوص فشارسنج برای اندازه گیری ارتفاع استفاده کنید ، می توانید فشار هوا در بالا ی ساختمان را اندازه گیری کنید ؛ سپس فشار هوا را در سطح زمین را اندازه گیری کنید و سپس با استفاده از تفاضل فشارهای حاصل ارتفاع ساختمان را به دست آوریم .» «ولی بدون شک بهترین راه این است که در خانه سرادار آسمان خراش را بزنیم و به او بگوییم اگر دوست دارد صاحب این فشارسنج خوشگل بشود ، می تواند ارتفاع آسمان خراش را به ما بگوید تا فشارسنج را به او بدهیم!»

دانشجویی را که داستان او را خواندید ، نیلز بور ، فیزیک دان دانمارکی بود .  

نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب: پاسخ های جالب یک فیزیکدان , موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

متن منشور کوروش کبیر به 6 زبان

منشور کوروش کبیر با ترجمه به زبانهای
انگلیسی , فرانسوی , آلمانی , اسپانیائی , ایتالیائی و روسی






منم کوروش، شاه جهان، شاه بزرگ، شاه دادگر، شاه بابل، شاه سومر و اکد، شاه چهار گوشه جهان.
پسر کمبوجیه، شاه بزرگ، شاه انشان ،نوه کوروش، شاه بزرگ، ...، نبیره چیش پیش، شاه بزرگ ، شاه انشان ... از دودمانی که همیشه شاه بوده اند و فراماروائی اش را « ِ‌بل »و « نبو » گرامی می دارند و [از طیب خاطر، و]با دل خوش پادشاهی او را خواهانند .
آنگاه که بدون جنگ و پیکار وارد بابل شدم، همه مردم مقدم مرا با شادمانی پذیرفتند. در بارگاه پادشاهان بابل بر تخت شهریاری نشستم . مردوک خدای بزرگ دل های مردم بابل را به سوی من گردانید، ...، زیرا من او را ارجمند و گرامی داشتم . او بر من ، کوروش که ستایشگر او هستم و بر کمبوجیه پسرم ، و همچنین بر کَس و کار [و ، ایل و تبار]، و همه سپاهیان من ، برکت و مهربانی ارزانی داشت . ما همگی شادمانه و در صلح و آشتی مقام بلندش را ستودیم . به فرمان « مردوک » ، همه شاهان بر اورنگ پادشاهی نشسته اند . همه پادشاهان از دریای بالا تا دریای پائین [مدیترانه تا خلیج فارس ؟] ، همه مردم سرزمین های دوردست ، از چهارگوشه جهان ، همه پادشاهان « آموری » و همه چادرنشینان مرا خراج گذاردند و در بابل روی پاهایم افتادند [ پا هایم را بوسیدند] . از... ، تا آشور و شوش من شهرهای « آگاده » ، اشنونا ، زمبان ، متورنو ، دیر ، سرزمین گوتیان و همچنین شهرهای آنسوی دجله که ویران شده بود ــ از نو ساختم . فرمان دادم تمام نیایشگاه هایی را که بسته شده بود، بگشایند. همه خدایان این نیایشگاه ها را به جاهای خود بازگرداندم . همه مردمانی را که پراکنده و آواره شده بودند، به جایگاههای خود برگرداندم و خانه های ویران آنان را آباد کردم . همچنین پیکره خدایان سومر و اکد را که « نبونید » ، بدون هراس از خدای بزرگ، به بابل آورده بود، به خشنودی مردوک «خدای بزرگ» و به شادی و خرمی به نیایشگاه های خودشان بازگرداندم. باشد که دل ها شاد گردد

................................................


ادامه مطلب
نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:منشور ,کوروش, کبیر, با ,ترجمه ,به, زبانهای, انگلیسی, , فرانسوی, , آلمانی ,, اسپانیائی, , ایتالیائی, و ,روسی, , موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

تبادل لینک همیشه مفید نیست !

 

تبادل لینک همیشه مفید نیست !

این مطلب به دلیل سوء استفاده برخی سایت ها از وبلاگ ها و کاربران ناآگاه ، به وسیله تبادل لینک های غیر مفید بطور اختصاصی توسط مرجع راهنمای وبلاگ نویسان منتشر شده است.

بی شک یکی از اصلی ترین عوامل افزایش رتبه سایت یا وبلاگ در گوگل (رنک گوگل) ، وجود لینک شما در سایت ها و صفحات اینترنتی مختلف و یا در اصطلاح تبادل لینک می باشد که به نوعی جلوه دهنده محبوبیت وبلاگ یا سایت شما خواهد بود. امروزه اکثریت کاربران بر این عقیده هستند که هرچه با وبلاگ ها و سایت های دیگر تبادل لینک داشته باشند به نفع آنهاست و باعث افزایش رنکینگ گوگل آنها خواهد شد ، اما همیشه اینطور نیست. اکنون سوال این است که چه تبادل لینک هایی مفید و باعث افزایش رنک گوگل و کدام بی تاثیر و حتی باعث کاهش رتبه یک وبلاگ می شود؟!

 

برای مشخص شدن این مسئله دو پارامتر مهم هستند ، یکی تعداد بازدید و دیگری رتبه گوگل سایتی که با شما تبادل لینک می کند.

تبادل لینک مفید :

سعی کنید با سایت ها و وبلاگ هایی تبادل لینک کنید که

اولویت اول :  رتبه گوگل آنها از شما بالاتر یا برابر با رنک گوگل شماست.

اولویت دوم :  به واسطه آمار آن سایت ها،  بازدید کننده برای شما بفرستند که آمار بازدید صفحه شما بالاتر برود (حتی اگر رتبه گوگل آنها از رتبه گوگل خودتان کمتر است)

اولویت سوم :  لینک شما در کل صفحات سایت مقصد درج شود و نه فقط در یک صفحه خاص از آن سایت !

 

تبادل لینک غیر مفید :

- شما سایتی را لینک کرده اید که رتبه گوگل آن سایت ، از رنک شما کمتر است و بازدید کننده ای هم از آن برای سایت شما نمی آید.

- شما سایتی را لینک کرده اید که لینک سایت مقصد در تمام صفحات سایت شما وجود دارد اما لینک شما در یک صفحه خاص از آن سایت ، درج شده است.

- شما سایتی را لینک کرده اید که در آن سایت علاوه بر لینک شما ، بیش از ۱۰۰ لینک دیگر درج شده است.


حال ببینیم  تبادل لینک چطور باعث افزایش یا کاهش رتبه گوگل می شود !

گوگل برای محاسبه رتبه وبلاگ یا سایت شما ، پارامترهای مختلفی را می سنجد. از مهمترین آنها تعداد لینک های موجود از شما ، در صفحات وبلاگ ها یا سایت های دیگر می باشد. مثالی میزنیم که بطور ساده متوجه خواهید شد، در نظر بگیرید سایتی دارای رتبه گوگل ۴ می باشد. این سایت مثلا ارزشی حدود ۴۰۰ واحد دارد ، و تعداد ۱۰ سایت دیگر با سایت مبدا تبادل لینک کرده اند. سایت مبدا حدود نیمی از کل ارزش رتبه خود را با تبادل لینک با سایت ها و وبلاگ های دیگر تقسیم می کند یعنی ۲۰۰ واحد . در این مثال ، ۲۰ واحد به ارزش رتبه گوگلی که هر سایتی که در سایت اصلی لینک شده است اضافه میشود چون ۱۰ سایت لینک شده داشتیم.حال اگر تعداد سایت هایی که در سایت مبدا لینکشان درج شده باشد ، ۲۰ تا شود ، هر سایت حدود ۱۰ واحد نصیبشان خواهد شد و هرچه تعداد لینک های موجود در سایتی بیشتر شود سهم ارزش دریافتی از تبادل لینک برای افزایش رتبه گوگل کمتر می شود.

ضمنا در مثال بالا اگر رنک سایت شما ۴ باشد و با سایت دیگر رنک ۴ تبادل لینک کنید همان ارزشی که رنک شما نصیب سایت تبادل کننده می کند ، نصیب شما می شود اما اگر با سایت رنک پایین تر از خود ، تبادل لینک کنید مثل این خواهد بود که شما ۱۰ امتیاز به سایتی میدهید اما آن فقط ۶ تا به شما برمی گرداند. پس گاهی این موارد باعث ضرر زدن به رتبه گوگل شما خواهد شد.

گوگل برای سایت هایی که بیش از ۱۰۰ لینک خارجی در صفحه شان باشد ارزش بسیار کمی قایل می شود و عملا سایت های لینک شده در آن ، تاثیر محسوسی از تبادل لینک نخواهند دید.

قابل توجه صاحبان وبلاگ : با کمی گشت و گذار در اینترنت ، سایت های ایرانی بسیاری دیده می شوند که آمادگی خود را برای تبادل لینک آن هم با هر وبلاگ یا سایت با رتبه کمتر یا بیشتر حتی رتبه صفر اعلام کرده اند، آنها با درج لینک شما فقط در یک صفحه از سایتشان ، تنها به فکر منافع خود هستند. چون شما لینک آنها را در کلیه صفحات خود درج می کنید اما آنها فقط در یک صفحه لینک شما را درج می کنند و معمولا بازدیدکننده چندانی هم برای شما نمی فرستند. پس مراقب این ترفندهای افراد سودجو باشید!

نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:تبادل لینک همیشه مفید نیست !, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

نکته های سلامتی

اگر کم‌خون هستید
بهتر است به جای گوشت قرمز، غذاهای‌تان را با گوشت شترمرغ تهیه کنید زیرا به این ترتیب آهن بیشتری را دریافت خواهید کرد. غذای‌تان را با شربت آب‌لیموی تازه میل کنید زیرا ویتامین C دریافتی جذب آهن را بالا می‌برد.

اگر چربی خون دارید

به جای گوشت قرمز می‌توانید از مرغ استفاده كنيدو حداقل روغن را استفاده کنید. بهتر است نان مصرفی‌تان، از آرد جوی سبوس‌دار تهیه شده باشد تا چربی‌خونتان کاهش یابد.


اگر گیاه‌خوار هستید

در تهیه غذا از سویا استفاده کنید. یادتان باشد مخلوطی از نخود، لپه و لوبیا نیز می‌تواند مقادیر قابل‌ملاحظه‌ای از نیاز به پروتئین را تأمین کند. البته خوردن غذا با یک لیوان آب‌میوه تازه خانگی می‌تواند جذب املاح دریافتی را بالا ببرد.

نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: جمعه 14 بهمن 1390برچسب:اگر کم‌خون هستید بهتر است به جای گوشت قرمز, غذاهای‌تان را با گوشت شترمرغ تهیه کنید زیرا به این ترتیب آهن بیشتری را دریافت خواهید کرد, غذای‌تان را با شربت آب‌لیموی تازه میل کنید زیرا ویتامین C دریافتی جذب آهن را بالا می‌برد, اگر چربی خون دارید به جای گوشت قرمز می‌توانید از مرغ استفاده كنيدو حداقل روغن را استفاده کنید, بهتر است نان مصرفی‌تان, از آرد جوی سبوس‌دار تهیه شده باشد تا چربی‌خونتان کاهش یابد, اگر گیاه‌خوار هستید در تهیه غذا از سویا استفاده کنید, یادتان باشد مخلوطی از نخود, لپه و لوبیا نیز می‌تواند مقادیر قابل‌ملاحظه‌ای از نیاز به پروتئین را تأمین کند, البته خوردن غذا با یک لیوان آب‌میوه تازه خانگی می‌تواند جذب املاح دریافتی را بالا ببرد,, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آنیما و آنیموس

آنیما و آنیموس در مکتب روانشناسی تحلیلی کارل گوستاو یونگ به بخش ناهشیار یا خودِ درونیِ راستینِ هر فرد گفته می‌شود که در مقابل نقاب یا نمود برونی شخصیت قرار می‌گیرد. آنیما در ضمیر ناهشیار مرد به صورت یکی شخصیت درونی زنانه جلوه‌گر می‌شود و آنیموس در ضمیر ناهشیار زن به صورت یکی شخصیت درونی مردانه پدیدار می‌شود.

یونگ برای نگرش بیرونی شخصیت حالتی را قائل بود که آن را نقاب می‌نامید. و در کنار این نیز معتقد بود همهٔ انسان‌ها نگرش و شخصیتی درونی هم دارند که در جهت دنیای ناخودآگاه می باشد. یونگ برای توصیف و مشخص گردیدن جنبهٔ ناخودآگاه زنانهٔ شخصیت یک مرد از کلمهٔ آنیما استفاده می‌نمود. در مقابل کلمهٔ آنیموس هم جنبهٔ مردانهٔ شخصیت یک زن را ابراز می‌کند. این گونه جنبه‌های ناخودآگاه شخصیت در نوع رفتارهای زن و مرد اهمیت بسزایی دارد. که این قسمت‌ها مکمل‌هایی برای نقاب هستند. برای نمونه یونگ مثال‌هایی می‌آورد، مانند: ستمکاری که با توجه به روا داشتن ظلم ترس‌های درونی و کابوس‌های وحشتناک او را به ستوه اورده‌است، و یا روشنفکری که نشان می‌دهد از لحاظ روانی بسیار احساساتی است.

عقاید یونگ

نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:بررسی كهن الگوی آنیما +, ش,ج + a,g + alireza ghaffarian + علی رضا غفاریان +بررسی كهن الگوی آنیما + در آثار مولانا+عقاید یونگ + آنیما و آنیموس, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

مهم و حیاتی


 

 
اگر کسی در حالت سکته قرار گرفت قبل از حمل به بیمارستان، با سوزنی تمیز سر 10 انگشت او را زخمی کنید تا دو قطره خون بیاید و از لخته در مغز جلوگیری شود
اگر دهان مریض در اثر سکته تغییر شکل یافته، هر دو گوش او را بکشید تا قرمز شود سپس هر دو را با سوزن زخمی کنید تا دو قطره دیگر خون بیاید، مریض بدین ترتیب تکلم خود را بدست میآورد و صورتش نیز به شکل عادی برمیگردد


نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: شنبه 18 تير 1390برچسب:مهم و حیاتی , http://a,g,loxblog,ir/, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

CPR چيست؟
خانم جوان 25 ساله اي در اثر ایست قلبی فوت کرد... مرگش خیلی زیاد خانواده اش رو متاثر کرد. او وقتی دچار حمله قلبی شد درخانه تنها بود و کسی نبود که با یه CPR ساده جانش را نجات بده. افسوس.
CPR  چيست؟
!!!!!!  آنچه همه باید بدانند  !!!!!!
فرض کنید ساعت 6:15 بعد از ظهر است و شما بعد از یک روز کاری سخت غیر معمول به خانه تان بر می گردید (البته به تنهایی). شما به شدت خسته و غمگین هستید. ناگهان یک درد شدید در ناحیه سینه خود احساس می کنید که به طرف بازو و نیز به آرواره  شما زبانه می کشد. فاصله خانه شما تا نزدیک ترین بیمارستان فقط 5 مایل (حدود 8 کیلومتر) است. متاسفانه، نمیدانید که آیا می توانید تا رسیدن به بیمارستان تحمل کنید یا نه.. شما آموزش کمک های اولیه (CPR) را بلدید، اما نمی دانید چگونه این کمک ها را روی خودتان انجام دهید.
چگونه وقتی تنها هستیم از یک حمله قلبی جان سالم به در ببریم

بسیاری از مردم، زمانی که با حمله قلبی مواجه می شوند، تنها و بدون کمک هستند. شخصی که ضربان قلب او نا منظم است و کسی که شروع به احساس ضعف می کند، تنها حدود 10 ثانیه پیش از از دست دادن هوشیاریش وقت دارد. به هر حال، این قربانیان می توانند با سرفه های مکرر و شدید به خود کمک کنند. پیش از هر سرفه باید نفس عمیق بکشید، و سرفه باید عمیق و کش دار باشد و خلط سینه را از عمق سینه ایجاد کنید. توالی یک نفس و یک سرفه  باید حدودا هر 2 ثانیه یکبار بدون توقف تکرار شود تا کمک برسد و یا ضربان قلب دوباره به حالت عادی باز گردد. نفس های عمیق اکسیژن را به داخل شش ها می کشد و حرکت های سرفه موجب فشار به قلب و تداوم جریان گردش خون توسط آن می شود. همچنین این فشار فشرده کننده روی قلب موجب بازیابی ریتم نرمال ضربان آن می شود.  بدین طریق، قربانیان حملات قلبی می توانند تا رسیدن به بیمارستان حیات خود را حفظ کنند.

نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: شنبه 18 تير 1390برچسب:CPR چيست؟ , http://a,g,loxblog,ir/, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

*اين مقاله ممکن است برای سلامت شما بسیار مهم باشد. حتما تلاش کنید که آن را مشاهده نمایید**

 *اين مقاله ممکن است برای سلامت شما بسیار مهم باشد.  حتما تلاش کنید که آن را مشاهده نمایید**

*با کلیک بر روی هر بيماری می توان اطلاعات و توضیحاتی درباره آن یافت. اين
اطلاعات در غالب فايل هاي تصويري متحرک ارايه شده که علاوه بر آن مي توان خلاصه
اطلاعات را به صورت يک فايل متني نيز دانلود کرد. برا ی استفاده از این فايل به
فلش پلیر یا همان پلاگين نیازمند هستید که در در صورت عدم وجود آن بر روي
رايانه شما، بصورت خودکار نصب مي شود.**

فهرست اسامي فارسي بيماري ها از قرار زير است. دقت فرمايد که لينک اينترنتي را
مي توانيد با کليک بر روي اسامي انگليسي مشاهده نماييد. *

*با احترام*


ادامه مطلب
نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: شنبه 18 تير 1390برچسب: *اين مقاله ممکن است برای سلامت شما بسیار مهم باشد, حتما تلاش کنید که آن را مشاهده نمایید** *با کلیک بر روی هر بيماری می توان اطلاعات و توضیحاتی درباره آن یافت, اين اطلاعات در غالب فايل هاي تصويري متحرک ارايه شده که علاوه بر آن مي توان خلاصه اطلاعات را به صورت يک فايل متني نيز دانلود کرد, برا ی استفاده از این فايل به فلش پلیر یا همان پلاگين نیازمند هستید که در در صورت عدم وجود آن بر روي رايانه شما, بصورت خودکار نصب مي شود,** فهرست اسامي فارسي بيماري ها از قرار زير است, دقت فرمايد که لينک اينترنتي را مي توانيد با کليک بر روي اسامي انگليسي مشاهده نماييد, * *با احترام* , http://www,a,g,loxblog,com/, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

وقتی پسر ها دور هم جمع می شن!

وقتی پسرا دور هم جمع می شن!!!

بیا ادامه ی مطلب.......


ادامه مطلب
نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

استفاده از دست به عنوان صفحه لمسی

 

 

 


skinput02 استفاده از دست به عنوان صفحه لمسی technology
skinput03 استفاده از دست به عنوان صفحه لمسی technology

 

 


ادامه مطلب
نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:استفاده, از, دست ,به ,عنوان ,صفحه, لمسی, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

اسم شما چه رنگیه؟

اسم شما چه رنگیه؟

شاید با خودتان بگویید مگر می شود اسم هم رنگ داشته باشد! اما این موضوع این روزها روانشناسان بسیاری را به مطالعه وا داشته است.به گفته آنان همه ما به نحوی تحت تاثیر رنگ ها هستیم. حتی اسم هر کس دارای رنگی است که این رنگ می تواند زندگی او را تحت تاثیر قرار دهد! این که شما بدانید برای اسم تان رنگ مخصوصی وجود دارد و می‌توانید راز شخصیتی خود را از لا به لای آن دریابید مطلب جدیدی در روانشناسی رنگ هاست.


ادامه مطلب
نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:شاید با خودتان بگویید مگر می شود اسم هم رنگ داشته باشد! اما این موضوع این روزها روانشناسان بسیاری را به مطالعه وا داشته است,به گفته آنان همه ما به نحوی تحت تاثیر رنگ ها هستیم, حتی اسم هر کس دارای رنگی است که این رنگ می تواند زندگی او را تحت تاثیر قرار دهد! این که شما بدانید برای اسم تان رنگ مخصوصی وجود دارد و می‌توانید راز شخصیتی خود را از لا به لای آن دریابید مطلب جدیدی در روانشناسی رنگ هاست,اسم شما چه رنگیه؟, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

نوتریکولا تنها موجود شناخته شده در جهان است که هرگز نمی میرد...

 

نوتریکولا تنها موجود شناخته شده در جهان است که هرگز نمی میرد...

ادامه ی مطلب را حتما مطالعه بفرمایید.


ادامه مطلب
نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:نوتریکولا تنها موجود شناخته شده در جهان است که نشان می دهد یک جانور چند باخته ای می تواند به مرحله قبل از بلوغ برگردد, این جانور این کار را از طریق یک نوع جهش سلولی انجام می دهد, این جهش سلولی انجام می شود که عروس دریایی به حالت دیگری تغییر می کند یعنی دارای سلول های جدیدی می شود, در این روند بدنه اصلی عروس دریایی تبدیل به توده ای می شود که شکل دهنده اولیه آن موجود است, به این توده اولیه بواسیر لحمی گفته می شود, برای این کار ابتدا چتر عروس دریایی خودش را به توده ملکولی تبدیل می کند و بعد تمام موها و شاخک ها را جذب خودش می کند, بعد موهای تغییر شکل یافته به این توده متصل شده و توده لحمی اولیه به وجود می آید, از رشد این توده یک عروس دریایی جدید متولد می‌شود, از نظر تئوری این عمل می تواند بی نهایت بار تکرار شود بنابراین از نظر بیولوژیکی این نوع از عروس دریایی نامیرا محسوب می شود, برای اینکه بدانیم این موجود چقدر در زمان به عقب بر می گردد باید بدانیم روند رشد و بالغ شدن آن چگونه است,, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

! توجه !

1.


   

2. در صورت نیاز به نرم افزار یا هر مورد مشابه لطفا مورد مورد نظر خود را در قسمت " نظر بدهید" اعلام بفرمایید  .

3. برای ترجمه ی مطالب و یا مشاهده ی مطالب و وبلاگ به زبان مورد نظر بر روی پرچم مربوط به آن زبان را در انتهای وبلاگ کلیک بفرمایید.

4. کپی برداری یا استفاده از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع  (a.g.loxblog.com)  مجاز می باشد.

5. لطفا با عضویت و ارسال مطالب خود به این وبلاگ ما را در اداره و هرچه بهتر کردن این وبلاگ یاری کنید و توجه داشته باشید که مطالب با نام خود شما در وبلاگ ثبت خواهد شد . 

 

                                                                                                             باتشکر

                                                                                                     علی رضا  غفاریان

نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: یک شنبه 1 اسفند 1398برچسب:توجه + , علی رضا غفاریان , alireza ghaffarian , a,g,loxblog,com , A,G, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد / a.g.loxbog.com تمامی حقوق محفوظ و متعلق است به

ابزار پرش به بالا