A.G

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 266
بازدید ماه : 2485
بازدید کل : 97050
تعداد مطالب : 329
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1


صفحه قبل 1 صفحه بعد

دانلود نرام افزار جامع وقایع دوران امیرالمومنین علی.ع.

 

امروزه نرم افزارهای قرآنی و اسلامی در رایانه از علاقه مندان ویژه ای برخوردارند. امروز هم قصد داریم یکی دیگر از این نرم افزارها را به دوستان عزیز معرفی کنیم. این نرم افزار مرجع کامل زندگینامه و اتفاقات و رویدادهایی است که در زمان زندگانی امام علی (ع) رخ داده و نیز شامل موضوعاتی از قبیل تولد ، جوانمردی و نوجوانان ، تکلم علی (ع) در رحم مارد ، حکایت های شگرف و ... سایر موضوعات در رابطه با آن امام معصوم می باشد. همچنین این نرم افزار به صورت پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.


ادامه مطلب
نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب: امروزه نرم افزارهای قرآنی و اسلامی در رایانه از علاقه مندان ویژه ای برخوردارند, امروز هم قصد داریم یکی دیگر از این نرم افزارها را به دوستان عزیز معرفی کنیم, این نرم افزار مرجع کامل زندگینامه و اتفاقات و رویدادهایی است که در زمان زندگانی امام علی (ع) رخ داده و نیز شامل موضوعاتی از قبیل تولد , جوانمردی و نوجوانان , تکلم علی (ع) در رحم مارد , حکایت های شگرف و ,,, سایر موضوعات در رابطه با آن امام معصوم می باشد, همچنین این نرم افزار به صورت پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد, , موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

! توجه !

1.


   

2. در صورت نیاز به نرم افزار یا هر مورد مشابه لطفا مورد مورد نظر خود را در قسمت " نظر بدهید" اعلام بفرمایید  .

3. برای ترجمه ی مطالب و یا مشاهده ی مطالب و وبلاگ به زبان مورد نظر بر روی پرچم مربوط به آن زبان را در انتهای وبلاگ کلیک بفرمایید.

4. کپی برداری یا استفاده از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع  (a.g.loxblog.com)  مجاز می باشد.

5. لطفا با عضویت و ارسال مطالب خود به این وبلاگ ما را در اداره و هرچه بهتر کردن این وبلاگ یاری کنید و توجه داشته باشید که مطالب با نام خود شما در وبلاگ ثبت خواهد شد . 

 

                                                                                                             باتشکر

                                                                                                     علی رضا  غفاریان

نويسنده: alireza ghaffarian تاريخ: یک شنبه 1 اسفند 1398برچسب:توجه + , علی رضا غفاریان , alireza ghaffarian , a,g,loxblog,com , A,G, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد / a.g.loxbog.com تمامی حقوق محفوظ و متعلق است به

ابزار پرش به بالا